.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
من که دروغزن نبودم!
مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند، هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند...
من که دروغزن نبودم!

رحمانی خلیلی-نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم-گفت: «مسئولان دولتی که مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند.» 
 نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم نسبت به فرورفتن شهرها و روستاهای استان مازندران در «بحرانی تمام عیار» به علت قطعی گاز هشدار داد.

«علی اصغر رحمانی خلیلی» با اشاره به قطعی گاز چند هفته‌ای در نقاط مختلف استان مازندران تصریح کرد: «مسئولان دولتی که در رسانه‌ها مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند».

وی گفت: «بنده دیشب با چشمان خودم شاهد بودم که مردم در هوای چند درجه زیر صفر بهشهر، ساعت‌ها پس از نیمه شب در مقابل نانوایی‌ها صف کشیده بودند تا شاید لقمه نانی به خانه ببرند».

رحمانی خلیلی افزود: «به علت قطعی گاز در بهشهر و نکا، مردم متوسل به استفاده از وسایل گرمازای برقی شده‌اند اما این وسایل هم به علت تقاضای زیاد یا نایابند یا آنقدر گران شده‌اند که مردم منطقه قدرت خرید آنها را ندارند».

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه «مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند»، اظهار داشت: «هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند».

نماینده سابق مردم بهشهر و نکا در مجلس تاکید کرد: «شرایط مردم بهشهر، گلوگاه و نکا آنقدر بحرانی است که قابل وصف نیست».

اين نامزد انتخابات مجلس هشتم از حوزه بهشهر ونکا خاطرنشان کرد: «وقتی مسئولان دولتی، استانی و محلی هیچ توجهی به وضعیت مردم منطقه ندارند تنها باید به انتظار نشست تا شاید خداوند به داد مردم برسد»./مازندنومه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عرفان 20 دي 1386
مازندران واقعا در شرايط بحراني بسر ميبرد. اين يك آزمون بزرگ براي دولت، مسئولين استاني و نمايندگان مردم مي باشد. همه بايد دست در دست هم دهند تا اين بحران بزرگ رفع شود. آنچه كه در مازندران در حال رخداد دادن است تلاشي است براي زنده ماندن. واقعا مردم دست و پا مي زنند تا زنده بمانند. كمك به مردم و رفع مشكلات آنها واقعا جهاد اكبر است. دولت بجاي درگير شدن با همه جاي دنيا بايد بفكر امروز مي بود. دولت در مقابل جان تك تك مردم مسئول است.
abbas 20 دي 1386
ای آنهایی که اخبار فوق را دروغ می انگارید مردانه اطلاع رسانید که مسئولین بی عرضه محلی در این مدت چه خدمتی به مردم کردند و یک جوانمردی هم پیدا شده و کوس دادرسی از مردم را می زند این چنین می پندارید کجاست رییس جمهور ،،، در استان فارس جای گرم و نرم از پروزه ها بازدید میکند به جای این کارها به ترکمنستان سری بزند و حق مردم را بستاند >>>>>>>
abbas 20 دي 1386
شما که جرات ندارید نظر مردم را منعکس کنید و به سانسور و .... دست می زنید برای چه وارد عرصه اطلاع رسانی شده اید تر سوها .........
دوستدار مردم بهشهر 20 دي 1386
واقعا که احساس همدردری با مردم شریف بهشهر در این سوز سرما کاری پسندیده ای است. اما ای کاش بوی سوء استفاده و تبلیغات انتخاباتی و فریب دادن مردم و افکار عمومی منطقه به مشام نرسد و موج سواری راه نیفتد. مردم بهشهر نامبرده را به خوبی می شناسند و از میزان بغض و کینه و عداوت ایشان نسبت به جریان اصولگرا و پیروان خط امام و رهبری آگاهند. اینکه مردم شریف بهشهر و بسیاری از نقاط مازندران در سرما بی پناه رها شده اند حرف راستی است. اینکه مسئولان شرکت گاز که چندین بار اعلام کرده اند مشکل گاز مازندران رفع شده است ولی در عمل این مشکل باقی بود نیز حرف راستی است. اما حوادث طوری رقم خورده است که این مسئولان که میزان حقوق و مزایشان چندین برابر سایر ادارات دولتی است در عمل اینگونه ..... البته قطعاً دولت مسئول است و باید به این امور رسیدگی کند. اما سوال اینجا است که همین مسئولان در دولت قبلی مگر کم دروغ می گفتند؟ اگر این یرنامه در آن دوران اتفاق می افتاد چکار می کردند؟ اگر دولت ترکمنستان در آن دوران برای افزایش قیمت اقدام به قطع گاز می کردند چکار می کردند؟ آیا حاضر می شدند خیلی راحت به کشور ضرر برسانند تا در چشم مردم آدم هایی دلسوز جلوه کنند؟ همین آقا در مجلس چه می کرد؟ آیا خود را فقط نماینده بهشهر عزیز می دانست و از مسئولیت خود در قبال کشور و منافع ملی غافل می شد و موج سواری را پیشه خود می کرد؟
نا شناس 20 دي 1386
مگر اين خيانتها (قرارداد گاز با تركمنستان) را كي بسته .بي تدبيري در دولت خاتمي بوده كه اينطور شده.
اين آقا مگر دوره قبل وكيل شهر نبوده چه كار كرده كه الان اين حرفها را ميزنه
نا شناس 20 دي 1386
اينها همه تبليغات انتخاباتي هست آقا تابحال كجا بوده الان ايام انتخابات اين افاضات را داره.مگر 2 دوره نماينده نبودند.
راستي آخرالرمان داره پيش مياد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.